Upcoming

Har spenderat ett antal timmar idag på att jobba med en ny header till bloggen. Kommer att komma upp en ny design här så småningom. Hittade en snygg mall på designadinblogg.se. Håller på med lite småjusteringar. Sen ville ju Photoshop såklart börja krångla när jag var nästan färdig med headern. Så fort jag fått ordning på den så ska jag lägga upp den nya designen. Hoppas ni kommer gilla den lika mycket som jag gör! En ganska stilren design om jag får säga det själv. 
 
Så håll ögonen öppna! Nu ska jag ta mig själv i kragen och sätta igång med tentapluggandet för dagen. Ska till Hinken & Anna-Karin ikväll och spela lite spel. Yay! Imorgon är det jobb både för mig och Martin. Ska bli spännande att se hur han uppfattar livet som "vuxen". Jag har ju ett litet tag kvar (tack och lov) innan jag måste ge mig ut i verkligheten på allvar.

Kommentarer
Postat av: Fru Högstadius

Oj vad fint det blir!

2013-01-07 @ 10:04:46
URL: http://fruhogstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback