I gotta feeling...

En gnagande känsla börjar krypa över mig. En känsla av att jag kanske inte klarat tentan i Associationsrätt i alla fall. Tvivlet och nervositeten tar på mig märker jag. Den påverkar min koncentration och mitt självförtroende. Speciellt den senare.

Om några dagar är det dags för tenta nr 2. Åh måtte jag få positivt besked! Jag vet med mig att om jag inte skulle klara Associationsrätten så kommer jag bli grymt besviken på mig själv. En del skulle kanske tycka att det vore smartast att undvika att kolla mailen för att se tentaresultatet tills efter den andra tentan är skriven. Men står inte ut med ovissheten. Nu har tentamensresultatet i alla fall inte kommit på mailen än. Men har fortfarande inte kunnat låta bli att logga in flera gånger idag (läraren trodde att han skulle ha rättat färdigt till idag). Antar att det är behovet av kontroll som gör sig påmint. Att bara man vet hur det blir så vet man hur man ska förhålla sig till allt.

Gick hem lite tidigare idag för att sätta mig och läsa inför tentan på fredag. Har ju verkligen kommit jättelångt än så länge (ironi). Får väl ta tjuren vid hornen och sätta mig ner en sväng. Även om jag helst av allt vill krypa upp i soffan under filten med en kopp te och titta på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback