Associationsrätt

Imorgon har jag tenta i Associationsrätt. Ska väl erkänna att jag inte har spenderat så himla mycket tid åt att plugga inför den. Känner inget behov av det. Vet inte om det är jag som är övermodig när jag säger att jag kommer klara den ändå. Men det är i alla fall så jag känner. Vill helst av allt bara få gå och skriva den.

Vad skönt det vore att få den överstökad! Och att få ett positivt tentamensresultat såklart. Men det lär väl dröja ett tag. Nästa vecka har jag tenta i Redovisningsteori, men det tar vi då. Ett bekymmer i taget så att säga.

Skämt åsido så känns det faktiskt ganska bra inför morgondagen. Ska förbereda min väska så jag inte glömmer något. Vore typiskt mig att glömma lagtexten hemma. Sen ska jag ladda upp med att titta på Hela England Bakar. Den här tentan ska jag bara klara.
 
 
 
I will never give up without a fight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback