94 dagar kvar

Tiden går otroligt fort må jag säga. Idag är det bara 94 dagar kvar innan planet lyfter mot Peking. Kommer vara 94 väldigt innehållsrika dagar för min del, i form av jobb, skola och allt annat man ska hinna med.
 
Det mesta är i alla fall fixat till resan nu som går att fixa långt i förväg. Lite kopior på resedokument som saknas bara innan vi skickar in visumsansökan. Man kan ansöka tidigast tre månader före vilket för vår del blir tidigast 1 februari. Ska hämta ut mitt pass nu till veckan. Gick väldigt fort innan det var färdigt må jag säga.
 
Dagen till ära ska jag sicksacka tygerna som vi ska ha i båten (madrasser och kuddar) så vi kan tvätta dem imorgon. Kommer bli otroligt snyggt om jag får säga det själv. I alla fall om utgången blir så som den ser ut i mitt huvud - men så blir det ju faktiskt sällan. Dags att sätta lite fart så att det blir någonting gjort.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback