12 dagar kvar

Tiden springer verkligen iväg. Nu är det bara 12 dagar kvar! Det känns som att det inte hunnit passera så många dagar sedan det var över 100 dagar kvar..  Har såklart miljontals saker som ska hinnas med innan vi reser, inte minst gäller det att få C-uppsatsen färdig. Har inte blivit färdig till att sätta mig ner och sammanfatta de intervjuer vi har gjort som jag skulle sammanfatta. Blir väl så när det är en massa annat som kommer emellan. Nu har jag till råga på allt gått och blivit krasslig också. Ja, Martin med för den delen.
 
Borde väl egentligen vara glad över att det kom nu och inte om en vecka. Vill verkligen inte uppleva samma som förra resan, då var jag nämligen lite halvkrasslig när vi åkte. Inte så jättekul att gå runt och vara förkyld i 30 graders värme. Skulle egentligen varit i skolan igår, och på jobbet idag. Men blivit hemma från båda delarna för att försöka bli frisk så snabbt som möjligt.
 
Ska gå och lägga mig en kort sväng nu igen innan jag fortsätter med C-uppsatsen. Har faktiskt tagit mig i kragen nu när det gäller den och börjat skriva lite mer. Ska ha alla intervjuerna klara idag har jag bestämt. Sen är det lite annat småfix jag måste rätta till också. Tycker lite synd om hon jag skriver med som fått vänta, när det var jag som föreslog att vi skulle ha sammanställningarna klara efter helgen som var...
 
 
Kan inte sluta drömma om att snart återigen få proppa i mig en god pekinganka. Vilken lycka om man hade fått det till middag ikväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback