Update

Gör ett nytt försök att blogga från den där appen och samtidigt posta en bild. Undrar hur det ska gå den här gången?

Bilden är på några cupcakes jag gjorde idag. Alla är med choklad med olika frostings. Ena sorten är med malibu, en med merrys (vit chokladlikör), en med baileys och en med vaniljsocker.

Just nu sitter jag i soffan och kollar nyheterna. Martin är ute i köket och gör i ordning varma mackor. Det var otroligt länge sen vi hade det!

Caesar ligger avspänd på soffbordet framför mig. ser ganska nöjd ut och det är kanske inte så konstigt, han tjuvade nämligen på en cupcake tidigare idag den lilla rackarungen!

Har inte hänt så mycket på bloggen, hade tenta för precis en vecka sedan. Sedan dess har jag passat på att ha lite höstlov. Bland annat gjorde jag och Martin en utflykt till Ludvika. I söndags var det tentafest, hade väldigt skoj! Kvällen till ära var jag utklädd till en version av catwoman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback