Överraskning

Tiden springer verkligen ifrån en när man har mycket att göra! Hade hoppats på att det nu skulle börja lugna ner sig lite, men så verkar inte bli fallet.. Följdaktligen får en längre uppdatering om resan vänta. Har sen vi kom hem haft två inlämningar av grupparbeten, en opposition och nu börjar tentplugg för om exakt två veckor har jag även skrivit mina bägge tentor. Detta utöver sommarjobbet på heltid. Klagar inte över arbetsbördan då jag genom val har tagit på mig den själv, ville bara poängtera hur mycket det är som ska hinnas med innan "sommarlovet" då man "bara" jobbar.

Tänkte i alla fall att jag, nu när det gått några veckor sedan det hände, skulle avslöja den lilla överraskningen. Det är nämligen som så att jag och Martin har gått och förlovat oss. Han överraskade mig när vi var på muren och friade. Naturligtvis sa jag ja - vem skulle inte gjort det?

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Ett stort grattis till er! hoppas resan i övrigt uppfyllde era förväntningar.

2012-05-26 @ 08:55:35
URL: http://fruhogstadius.blogg.se/
Postat av: Ingela

Vilken överraskning! Grattis till er :D

2012-05-26 @ 18:59:34
URL: http://www.busbebis.se
Postat av: kerstin hoel persson

ett stort grattis till er båda kramar mamma o pappa

2012-05-28 @ 10:38:16
Postat av: Martin

:D

2012-05-28 @ 11:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback