Vart tog tentaångesten vägen?

Spenderade helgen (lördag till söndag) i Uppsala hos Henke. Det var riktigt kul! Träffade även Peter när vi ändå var där. Käka på Upplands nation, vidare till Norrlands för fest. Måste säga att jag faktiskt blev lite förvånad och nästan smått besviken på musiken som spelades. Det var samma typ hela tiden (techno). Har ingenting emot techno, men det hade varit trevligt med lite annat också. Förutom det var allt tipp topp!

Eftersom det inte blev så jättemycket pluggat i fredags (tränade och firade Martins morfar på kvällen) och i princip ingenting under lördagen och söndagen så borde jag vara väldigt uppstressad just nu. Närmast panik egentligen. Även om tentan är imorgon så känns det som om den vore först om en vecka eller så. Vart tog tentaångesten vägen?

Just nu tycker jag det är mer spännande att tänka på att om ca 5 veckor åker vi till Peking! Om ca 1 vecka lastar vi in oss i bilen och kör ner till Kristianstad. Ser verkligen fram emot det också! Helgens festande har ökat mitt sug för onyttigheter. Thai i fredags, thai i lördags, hamburgare i lördags och pizza igår. Behöver väl inte säga hur gott det var att bryta av med kalkon- och ingefärsgryta med ris igår? Dessvärre verkar mitt sötsakssug kickat igång å det bestämdaste. Bara att bita ihop! Även mitt träningssug har ökat. Kanske var det för träningen i fredags, men det kan säkert även bero på dåligt samvete för att jag tryckt i mig så mycket onyttigt?

Nej, nu får jag väl ta mig lite lunch och sedan fortsätta pluggandet. Imorgon efter tentan ska jag nog ta mig till gymmet en sväng. I annat fall blir det onsdag förmiddag! Har båda mina tentor på eftermiddagen, något jag inte alls tycker om! Känns lite som att hela dagen försvinner! Gillar inte att gå och träna och veta att jag har en tid att passa. Vill kunna träna tills jag känner att jag inte orkar mer, inte sluta för att jag inte hinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback