Sommarjobb x2

Känner mig så otroligt jäkla glad! Har blivit erbjuden ett andra sommarjobb. Båda jobben är ganska perfekta för mig, så lite ångest fick jag. Trots att jag redan tackat ja till det ena.
Det som jag tackat ja till är att jobba på ekonomiavdelningen på SSAB även i sommar. Det som jag tackade nej till var att jobba som skattehandläggare på Skatteverket i Mora.
Det ska givetvis firas! Eftersom Martin är borta så ska Håkan och jag laga till en brakmiddag ikväll - marinerad fläskkarré, pommes och bea. Caesar ska få Gourmet.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Stort grattis! själv har jag också tittat på skattehandläggningen men inget jobb här i närheten, närmast är mora alt. gävle ca. 2 timmar här ifrån enkel resa. Hade hoppats att uppsala hade fått ut några men icke!

Stort grattis igen och fira ordentligt, själv ska jag sitta på seminarium mellan 18-21 ikväll ;)

2012-03-16 @ 17:36:06
URL: http://fruhogstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback