Mer fynd

Jag glömde ju lägga upp en bild på hur mitt nya skidställ ser ut! För förutom nya skidor så blev det även ett ställ (halva reapriset) från Team Sportia. Jackan kostade nu 350 kr istället 799 och byxorna 200 istället för 499.
Det blev denna jackan från North Bend. Finns att köpa hos Team Sportia.
Dessa byxor blev det till, även dem från North Bend.
Det bästa med jackan är att den har dubbla blixtlås fram så att jag kan få mer ventilation till de varma dagarna. Perfekt för mig! Jag funderade först på en blå, men det fick jag inte för Martin. Han ville inte att jag skulle se ut som honom....hm.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vilken jättesnygg jacka! helt mn stil. svårt det där med skräddare, finns det inget typ kina forum som kan svara på frågan? kommer ihåg i thailand där inkastarna var riktigt jobbiga just från skräddarnas håll. men dessa människor var ju främst från andra länder och fanns bland turisterna så priserna var ju inte superbra om man jämförde med de "riktiga" inhemska skräddarna. Men vad spännande att sy upp lite saker, alltid lika spännande att få se resultatet! puss

2012-03-02 @ 09:15:55
URL: http://fruhogstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback