Lördag

Känner att jag ligger ganska bra i fas nu, arbete 2 av 3 är inlämnat. Nästa ska jag börja på nu i helgen tänkte jag. Det ska inte vara klart förrän nästa söndag men vill gärna ha det klart tidigare än så. Då kan jag nämligen börja koncentrera mig på de två tentorna som jag har sen.
Ett litet bakslag fick jag när jag fick besked om att jag inte klarade omtentan i Internationell ekonomi. Hur det gått till vet jag inte riktigt. Vet inte heller än om jag var nära eller inte, har inte hämtat ut den än. Men sur blir jag likt förbaskat! Det kändes ju som att jag klarat den!?
Som tur är så är det i princip klart med att jag får sommarjobb, så det väger ju upp :) Dessutom har min kusin fått en liten tös. Hoppas på att få se den lilla krabaten när jag kommer ner till påsk.
Håkan var över hos oss igår och käkade tacos - Martins favorit. Min älsklingsrätt är, lustigt nog, samma som jag alltid har haft. Mammas köttbullar och stuvade makaroner ♥
Ikväll är det final i Melodifestivalen. Undrar vem som vinner? Nu ska jag kolla klart på sista avsnittet av Halv åtta hos mig.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Tyckte du att rätt låt vann? själv hade jag många låtar som jag tyckte var bra i finalen men de kanske inte skulle fungera så bra i den stora finalen som både Molly och Lisas bidrag. Men Loreen tyckte jag var bra, det fastnar ju på hjärnan hela tiden, (i och för sig så gjorde Sean banans det också ;))

2012-03-12 @ 07:52:32
URL: http://fruhogstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback