Julklapp

Nu har jag varit och storshoppat! Vi fick ett tips igår om att det var rea på längdskidor på Stadium, så vi slängde oss i bilen igårkväll och åkte dit för att kika. Ett par tusen kronor fattigare, men nu utrustad med helt nya grejor inför nästa säsong, känner jag mig nöjd. Bara ett par nya stavar också som saknas. Det blev ett par Fischer RCR Classic Vasa (ord. pris 3799kr enligt Team Sportia och 2499 kr enligt lappen på skidorna på Stadium). Se bild nedan.
Fischer RCR CL Vasa, verkar finnas i de flesta sportbutiker, tex. Stadium eller TeamSportia.
Till skidorna blev det även ett par nya snygga pjäxor. Salomon Siam 5 TR. Ord. pris på Stadium är 699 kr. Mitt pris? 399 kr! Det bästa av allt var ändå att de kändes varma och sköna. Valde faktiskt mellan de här och ett andra par Salomon. De Fischer-pjäxor jag provade kändes alldeles för smala, ungefär som ett par klackskor som är lite för trånga...
SALOMON SIAM 5 TR SILVER
Salomon Siam 5 TR finns bland annat på Stadium.
Förutom själva längdskidan behövs ju även bindningar. Salomon Profil EQ Classic för 399 kr. Det var bara bindningarna som inte var något extrapris. Men vad gör det? För att kunna fästa bindningarna på skidan behövs någon liten svart platta. Någon sådan hade de inte inne, så snubben på Stadium som hjälpte oss prova ut skulle fixa det från butiken i Falun.
SALOMON PROFIL EQ CLAS BLACK
Salomon Profil EQ Classic
Väntar tålmodigt på mina nya fina grejor. De skulle ringa när allt var klart, senast fredag räknade han på Stadium med. Vill passa på att avsluta det här inlägget med, TACK mamma och pappa! Det är det här julklappspengarna har gått till.

Kommentarer
Postat av: Längdskidor - Stadium.se

Hej,



Kul att höra att du hittat skidor, pjäxor och bindningar hos oss. Vi hoppas du blir riktigt nöjd med dem och du får många fina skidturer på dem framöver.



/David B



Stadium AB

www.stadium.se

Postat av: Anonym

snygg utrustning kram mamma o pappa

2012-03-05 @ 18:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback