Intervju

Igår var jag på anställningsintervju för ett sommarjobb i Mora. Det kändes ganska bra faktiskt! Jag hade väntat mig att det skulle vara någon typ av gruppinterju, men så var det inte!
Det kändes som att jag skulle kunna trivas där. Med det sagt så är det nog ändå ganska troligt att jag kommer jobba på SSAB i sommar. Stormtrivs ju där! SSAB kommer bli det jobbet jag alltid jämför alla andra jobb jag någonsin haft och någonsin kommer få med. Låter det lite överdrivet? Det kanske det är, men faktum kvarstår att det känns som att det jobbet är klippt och skuret för mig.
Kanske jag får prova på jobbet i Mora nästa sommar? Vem vet.. De skulle höra av sig ganska så snart med vilka de ville gå vidare med..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback