Inriktning

Har då äntligen beslutat mig för hur jag ska göra med mina studier, vilket ju i sig är positivt. Negativt är istället att jag inte kan läsa allting på Högskolan Dalarna, utan måste läsa en kurs på distans. Negativt är att, för att få de kurser i min examen som jag vill ha (och behöver), måste läsa mer än heltid i höst. Heja planering! Hade jag vatt mer säker på vad jag ville bli inom ekonomi när jag började på ekonomprogrammet hade jag kanske kunnat styra upp det hela lite tidigare.
Det jag kommer läsa till hösten blir:
Redovisning III
Handelsrätt II: Bolags- och Obeståndsrätt (distanskurs från Högskolan i Gävle)
Redovisningsteori
Vetenskaplig metod - småskalig forskning på samhällsvetenskaplig grund
Summa sumarum: 37,5 hp (heltidsstudier är 30 hp för en termin)
Nu ska jag försöka göra lite nytta och tentaplugga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback