Fixardag

Idag har varit en riktig fixardag. Ringt samtal, har äntligen fått en bekräftelse från ssab om att jag har sökt sommarjobb hos dem. Har bokat tid för intervju hos skatteverket och beställt tågbiljett dit. Har skrivit på det ena arbetet i marknadsföring som ska vara inne i nästa vecka. Har hämtat ut mina nya fina skidor, fyndat på JC (ett par byxor och ett linne) - halva reapriset! Chinos
Har fått stipendium beviljat från Unionen för kursböcker. Helt sjukt att jag lagt över 3100 kr på böcker enbart den här terminen! Men så har jag också köpt alla böcker nytt.
Har fixat naglarna och vatt ute på promenad med avslutning på Coco Thai.
Just nu sitter jag med en skål glass och ett glas kall saft och tittar på Aristocats tillsammans med Caesar. Martin är ute på galaj. Själv känner jag mig inte riktigt kry för utgång än, även om jag var bra sugen. Får satsa på nästa helg istället...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback