Böcker

Har tenta ganska snart. Men det enda jag kan tänka på är de böcker jag beställde igår. Hungerspelen. Provläste några sidor innan jag beställde och fan, jag är fast! Egentligen borde jag fokusera på tjänsters kvalitet och relationsmarknadsföring.
Efter tentan ska jag i alla fall träna med Sanna. Blir lite tajt med tid efteråt, jympapasset håller på till strax före 19 och vi har bokat bord på Tzatziki till kl19. Jag, Martin, Håkan, Hinken och Anna-Karin ska käka. Egentligen skulle vi varit några till, men det blev ändrat.
Sedan spelar Mindset, några kompisars band, på Rockklubben (Liljan) så ska dit och lyssna.
Nu ska jag få i mig lite lunch och försöka få in min hjärna på marknadsföringen igen. Jobba, jobba, jobba nu hjärna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback