Uppdatering

Nu var det otroligt länge sedan det kom en uppdatering. Tiden/Orken har inte riktigt räckt till. Tentorna är i alla fall skrivna sen 1½ vecka tillbaka och jag börjar komma in i arbetet på sommarjobbet.
Resultatet på den första tentan (i Ledarskap & Organisationsbeteende) har kommit in och klarade den! 32 av 40 poäng fick jag. Kan inte bli mer nöjd än så!
Förutom att jag har haft fullt upp så har jag medvetet dragit på bloggandet eftersom jag vill göra en ordentlig uppdatering från Peking-resan. Det är verkligen på tiden att det kommer upp lite bilder. Eftersom Martin ändå är iväg på kryssning med skiftlaget så kan jag och Caesar uppdatera bloggen lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback