Trök

Borde väl egentligen skriva på min hemtenta, men det är så förbaskat tråkigt! Det är mycket roligare att kika runt på bloggar om folk som har varit i Peking. Detta kommer bli den mest magnifika och speciella resa jag någonsin varit med om. Vi reser inte förrän i maj, men den upptar redan mina tankar! Tänk, om exakt fem månader befinner jag mig i Peking.
Nej, jag får väl försöka ta mig ur mina drömmar om att vandra på muren hand i hand med Martin. Stänga ute funderingarna på kläder jag ska kika efter där eller låta sy upp. Skaka loss tankarna på pekinganka, den förbjudna staden och jättepandor. Det är så mycket jag vill hinna se och uppleva när vi är där, så tiden kommer inte räcka till är jag rädd.
Jättepandan är starkt förknippad med Kina.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hur länge blir ni där? Spännande med Kina, det finns ju massor att se och få känna av kulturen och smakerna. Hoppas du fick ett toppen ny år också vad snygg du var i klänningen!

puss

2012-01-04 @ 10:59:05
URL: http://fruhogstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback