Tisdag

Lite lätt stum i benen efter gårdagens spinningpass. När vi kom hem och pizzan stod i ugnen körde jag lite vikter, det känns idag kan jag lova! Idag blir en "vilodag" eftersom jag har så mycket i skolan. Förhoppningsvis hinner jag och Martin ut en sväng imorgon på skidorna, men det beror ju på hur mycket som hinns med idag såklart..
Nu ska jag strax göra mig klar att gå till skolan, har opposition idag på vårt PM i Finansiella Marknader och Penningpolitik. Sen ska vi veckohandla, jag ska skriva klart fråga 2 (av 3) på hemtentan och jag måste nog nästan börja plugga inför tentan på fredag.. Full rulle med andra ord. Får gottgöra med lite extra träning i nästa vecka istället! Då har vi nämligen LOV!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vad har ni för lov? vad fuskigt jag har inget lov ;)puss

2012-01-10 @ 20:58:56
URL: http://fruhogstadius.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Är det redan dax??? jag fick för mig att ni skulle åka i maj typ. haha!

både böckerna är superbra, presidentens hustru saknar jag fortfarande!

2012-01-10 @ 21:38:50
URL: http://fruhogstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback