Morgonstund har guld i mun

Ställde klockan för att komma upp i tid imorse. Anledning? Att skriva på min hemtenta... Jag har väldigt svårt att komma till ro och sätta mig med skolgrejor framåt kvällskvisten. Även om jag såklart brukar försöka.
En stor kopp te, Caesar hopringlad på skrivbordet som tar upp den mesta platsen så att jag nästan får ha tangentbordet i knäet, och en gryende morgon. Morgonstund har guld i mun sägs det ju, och kan inte annat än att hålla med. Även om jag idag helst hade velat ligga kvar. Ska försöka köra iaf en liten stund till med effektivt arbete och sedan kanske jag unnar mig fem minuter på kudden.

I eftermiddag ska jag och Sus dra till Friskis, vi ska prova på hårdrocksspinning. Kommer bli intressant! Känner mig dock lite lätt trött i benen efter gårdagens skidtur (hade bakhalt som tusan). Ikväll ska jag och Martin äta på Broken Dreams med Hinken och Anna-Karin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback