Hemtenta

Heja! Uppgift 1 av 3 är nu någorlunda klart. Efter ungefär en veckas kval. Egentligen hade jag behövt banta ner det jag skrivit, men har just spenderat ca en kvart åt att just banta texten. Inte det roligaste kan jag lova! Att man, när man väl har lyckats ta sig i kragen så pass att man fått ner några ord på skärmen måste plocka bort hälften..
Nej, fy tusan för hemtentor säger jag bara! Jag trodde att bara jag kom igång lite grann så skulle det flyta på ganska bra sen.. Men ack så fel jag hade!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Ja visst är det drygt! jag har fyra tentor som väntar på mig denna kommande vecka. En iallafall kommer jag att få offra och göra på omtentatiden. Men att bara komma igång är verkligen småknepigt och sen som du säger att ta bort det bra som man väl kom på! nej ursh det är verkligen inte kul.

puss

2012-01-08 @ 15:53:44
URL: http://fruhogstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback