Inriktning och helg

Har suttit en timme i skolan och blivit fullkomligt bombaderad med information kring olika inriktningar för mitt sista år på ekonomprogrammet.
Har redan bestämt mig för vad jag ska välja, men det skadar ju inte att lyssna på vad alternativen innebär. Nu ska jag strax slänga in en form med flygande jakob i ugnen. Sen ska jag packa en liten övernattningsväska inför Stockholms-helgen. Vi rivstartar med Rammstein-konsert i Globen imorgon kväll! Sedan blir jag och Martin kvar i Stockholm hos Christoffer. Han och Elin har skaffat sig en liten hundvalp så ni kan ju räkna ut vad jag kommer göra resten av helgen!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

den ska vara på bengans (någon skivaffär) kl. 16.00- 17.30

så förhoppningsvis kommer ma in och få träffa dem men det kommer nog vara massor med folk. vi räknar med att vara där typ tre timmar innan insläpp och ja kanske har man tur!

ja, mina förhoppningar är också skyhöga kan jag säga ska bli helt underbart!

2012-02-16 @ 23:49:23
URL: http://fruhogstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback