Nytt år

Då är det årets sista dag idag. Nästan lite skrämmande att tänka på hur fort året gott, och så mycket som har hänt under året. Inte nog med att jag för första gången i mitt liv besökt en annan kontinent, utan jag fick tom tillfälle att besöka två detta år - Asien och Afrika. Hur sanslöst är inte det?

Vad kommer jag bäst att minnas från året? Ja, nog är det inte vissa lärares dåliga planering. Inte heller Caesars öroninflammation. Tveksamt om faktumet att jag äntligen klarade av tentan i internationell ekonomi (som egentligen aldrig kändes så svår). Nej, det bästa med året är förutom alla härliga stunder med mina nära och kära något som ni säkert redan räknat ut att jag kommer nämna - Martins frieri på kinesiska muren nu i våras :-)


Kommentarer
Postat av: Fru Högstadius

Gott nytt år Anna! ja, ett frieri är ju inte varje dag eller år som man får vara med om. Hoppas ni får en supertrevlig dag/natt!

2012-12-31 @ 12:55:08
URL: http://fruhogstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback