Trött

Igår var jag och Martin på Vårphlödet. Det är Bergssektionens största sittning i Borlänge. Väldigt kul!
Just nu kämpar jag för att hålla mig vaken och igång. Har ett arbete som behövs göras! Men det är svårt när jag vet att Martin sover och Caesar ligger hoprullad till en boll bredvid mig och snusar. Har inte sovit så jättemånga timmar inatt. Var visserligen hemma redan halv två. Men Martin kom inte hemskramlandes förrän vid fem imorse. Dessutom tål jag inte alkohol nå vidare så känner mig lite risig. Funderar faktiskt starkt på att lägga mig igen en halvtimme eller så för att få lite mer energi. Har ju varit igång sen sju..
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hoppas ni haft det kul, blev det några bilder?



Jag vet inte om du ser det på din dator men på min fungerar inte din blogg riktigt, ser ingen header och ibland går texten över lite omlott. Ska se om det bara är min dator som är knäpp kanske ;)

2012-04-15 @ 10:40:01
URL: http://fruhogstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback