One more to go...

En inlämning kvar innan avresa. Eller egentligen helst två om man räknar in oppositionen. Läraren har sagt att jag får lämna in den efter hemkomsten om jag inte hinner före, det skulle vara ok. Men även om jag bara har en inlämning kvar innan Peking så är motivationen inte riktigt där.
Det enda som går runt i skallen om och om igen är att om exakt en vecka sitter vi på tåget påväg till flyget eller om exakt en vecka sitter vi på flyget påväg till Helsingfors och för att inte tala om om exakt en vecka sitter vi på flyget från Helsingfors till Peking.
Hur ska man få något vettigt gjort nu? För att lägga till ännu en faktor så håller de på att riva ur två badrum hos grannarna, pga läckage.
En glädjande sak är i alla fall att jag nu har fått in betygen från de båda förra kurserna, Marknadsföring II och Redovisning II. Jag har inte bara klarat båda, utan jag fick dessutom VG på Redovisning II! Ni anar inte hur glad jag är! Det känns verkligen just nu som att jag har valt rätt inriktning.
Ikväll ska vi på After Work och äta tacobuffé med några vänner. På måndag är det introduktion på SSAB. Ska bli kul att komma tillbaka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback