Hungerspelen

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade. Har varit nere hos mina föräldrar under påsken. Trevligt och intensivt som alltid. Sen vi kom hem har jag haft fullt upp med skola och med läsning. När vi kom hem från skåne i tisdagskväll låg Hungerspelen och väntade på mig. Dagen efter kom de båda andra delarna i trilogin. Har inte kunnat släppa dem sen jag började i tisdagskväll! Har precis börjat på den sista boken nu. En bok om da'n lämnar friarna på span.
Ikväll ska jag och Martin gå och se Hunger Games (Hungerspelen) på bian. Ser verkligen fram emot det! Ja, jag har fått dille på Hungerspelen. Den är lätt att fastna i, spännande och full med känslor utan att vara blödig. En önskan att överleva och anpassning efter vad som dyker upp längs vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback