Uppdate

Det kommer fler inlägg om vår Rhodos-semester, vad vi har gjort och sådär. Var bara lugn!
Har hänt lite annat i vardagen här sedan vi kom hem som jag gärna vill skriva av mig om.. Det är ju ändå ett par veckor sedan vi kom hem..
Den veckan vi kom hem var det frågestund inför tentan i Mikro. Var väl i skolan lite på minuten och gick dessutom till fel sal först. Givetvis springer man på vår programansvarige som utbrister i farten "du, vi behöver ta ett snack! Ring mig sen". Hm, undrar vad man gjort nu? Masar sig till rätt sal, sitter o nötar i nästan 3 timmar, sen träff med gruppen i Lean-kursen. Först efter det man får veta vad det var programansvarige hade på hjärtat. Det hade ju såklart ingenting med mig att göra! Han ville mest kolla av läget hur det går för klassen o så.
I förrgår var jag och Sanna på hälsodag på Tenoren. Massa hokuspokus-tanter och gubbar! Sen var oriflame där! De hade något formulär man kunde fylla i så kunde man vinna lite priser, bland annat en fin korg. Jahapp,tänkte vi. Så fyllde vi i. Några timmar senare ringer det en från Oriflame som va på mässan och sa att jag vunnit en hudvårdskurs i Falun. Wohoo! 9:e november skulle den hållas. Nu har det kommit mail, var jag intresserad av skulle jag maila tillbaka. Det går även en makeup-kurs samma dag i Stockholm som jag kunde få gå på istället om jag hellre var intresserad. Har jag vunnit på lotto eller?
Igår var jag med Susanna på gymmet på Friskis och körde lite. Träningsvärk AB har idag infunnit sig på sin plats.
Idag ska vi tvätta. Jätte glamouröst va? Måste likväl göras.
På onsdag ska jag klippas! Behövs verkligen kan jag lova!
På söndag är det tentafest på kåren - halloween tema! Ska bli riktigt kul!
Nu ska jag bara klura ut om jag ska gå på makeupkursen i Stockholm, som jag rysligt gärna vill, eller om jag ska ta hudvårdskursen i Falun som ju är mycket närmare.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

wow, grattis! inte alla dagar man går och vinner så fina priser, en 25 på en trisslott kanske man kan lyckas med :D ta mycket bilder från kursen också så vi får se!

puss

2011-10-31 @ 12:24:38
URL: http://fruhogstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback