Snart semester!

Har suttit och kämpat med Lean-boken nu den här veckan. Jag tycker lean är väldigt intressant, men den där boken är riktigt tuff att sluka. Massa stavfel och punkter inslängt lite här och där, på ställen där det inte borde vara någon punkt. Hade det varit ett arbete i skolan som någon hade lämnat in så hade de fått ett stort fett U på hela skiten.
Har i alla fall gjort klart quizz 3 nu som skall vara gjort senast nästa söndag. Men eftersom vi styr kosan mot arlanda inatt för att ta flyget till Rhodos imorgon bitti så var det bäst att göra det nu.
Nu ska jag väl se till att få i mit lite frukost. Sen är det massor som skall göras här hemma! Vi kom hem i förrgår kväll från skåne, vilket känns i kroppen. Antingen det eller så är det träningsvärk som kommer smygandes sen friskis-passet med Sanna igår.
De här är väl bara de största punkterna som skall hinnas med idag:
  • Packa färdigt
  • Kamma Caesar
  • Vika tvätten
  • Byta gardiner
  • Sy färdigt dukarna så jag kan bära ner symaskinen i källaren igen
  • Gratulera Martins mormor som har fyllt 75
  • Hälsa på Martins föräldrar och hämta bilen
  • Lämna nyklar
  • Hämta ut ett paket som ligger och väntar
Kan inte med ord beskriva hur mycket jag längtar tills imorgon bitti!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

åh vad härligt med semester! jag längtar ju själv till min och skulle helst vilja åka nu på en gång. Hoppas ni får det kul, vill se många härliga bilder när ni kommer tillbaka!

2011-10-08 @ 11:42:38
URL: http://fruhogstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback