Första dagen på jobbet

Första dagen på SSAB idag. Introduktion kl8 och strax innan lunch så har jag varit ute på ekonomiavdelningen där jag ska spendera sommaren. Måste säga att det är otroligt härliga arbetskamrater! Stormtrivs där redan!
En annan trevlig sak som hänt idag är att jag har fått mail från Martin ♥ Det kändes lite mindre ensamt när jag öppnade inkorgen och såg att han hade skrivit. Imorgon skall jag över till hans mamma o pappa och visa lite bilder som han skickade.
För övrigt så har jag varit på Maasmöte idag, dock bestämdes det inte så mycket. Vi delade upp lite ansvarsområden bara. Annars blir det en lugn kväll. Har vatt så mycket nytt idag så skulle nog inte orka med något annat känner jag. Ska ta en dusch och lägga mig tidigt.
Imorrn har jag det stora förtroendet att jag får vara helt själv på min del inom ekonomiavdelningen hela förmiddagen! Övriga ska på konferens så jag blir kvar och arkiverar.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vad spännande, jag sökte några sommarjobb men fick inga. Hoppas fortfarande på att få ett återbud eller att jag hittar någon inslinkare från ams. Vad ska du göra på jobbet, härligt att få något som man vill jobba med i framtiden. Själv hittade jag bara ett sådant men fick tre fel på deras prov så det var tydligen kört (av hundra frågor). Hoppas du får en fantastisk sommar på ssab iallafall =) puss

2011-05-18 @ 18:14:07
URL: http://fruhogstadius.blogg.se/
Postat av: Tobbe

Härligt med nytt jobb, men va tråkigt att inte få hänga med på konferensen. Härliga konferenslokaler, maten, underhållningen mm. Synd.

Men grattis till nya jobbet, hoppas att det fungerar bra.

/Tobbe

2011-06-19 @ 21:24:57
URL: http://www.hitta-konferenslokal.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback