Uppdatering

Har surfat bort en halvtimme av frukosten. Hmm. Kanske inte så smart. Men har fortfarande väldigt gott om tid så förstår väl riktigt inte själv varför jag valde en så tidig tid. Nåja, eftersom man är uppe kan man lika gärna se till att använda tiden till någonting. Uppdatera bloggen till exempel. Känner att jag inte riktigt hinner med det.
Martin var på studiebesök igår på Sandvik där de blev bjudna på 3-rätters. Har ingen aning om när han kom hem. Det var liv i luckan av Caesar, men somnade väl till slut vid halv elva eller någonting. Hade väl inte världens roligaste kväll efter jobbet, men börjar förstå lite bättre hur det är att ha ett riktigt heltidsjobb.. Först jobba hela dagen, sen hem o laga mat, äta, diska, anmäla sig till tjejvasan, vika tvätt o sen är klockan strax över tio och det är dags för sängen så du orkar upp dagen efter..
På torsdag är det Kristi Himmelfärds, vilket innebär röd dag, vilket i sin tur innebär en dag ledigt från jobbet. Tänkte försöka passa på o baka inför helgens kalas. Sen på fredag är det vanlig jobbdag igen. Nej, nu är det verkligen dags att se till o göra sig färdig för att inbringa dagens inkomst. Vet jag sagt det innan, men säger det igen: Gud vad glad jag är över mitt sommarjobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback