Saknad

Blev så otroligt paff igår! Satt och luncha med en kille som satt på faktureringen. Plötsligt ringer telefonen o de e ett nummer jag inte känner igen. Linjen e lite dålig, men tycker de låter som att nån frågar

E de Martin? Nej, det e Anna
E de Martin? Nej, det e ANNA

Men det var ju ingen som frågade efter Martin, det VAR ju Martin! Han hade lånat en telefon o ringde hem för o säga hej ♥ Tog en liten stund för mig o förstå, men blev så glad att jag blev alldeles tårögd.
Saknar honom något otroligt just nu! Även om veckan har gått fort, tack vare jobbet, känner jag mig lite tom inombords när jag går o lägger mig o jag sover oroligt. Det är nånting som saknas. Något eller någon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback