Plugg plugg plugg

Sitter hemma framför datorn och kämpar med Minitab. Inget svårt program egentligen. Om man verkligen kan det. Kan ju säga såhär, Minitab är väl inte min starkaste sida.. I alla fall inte när det kommer till regrissionsanalyser och prognoser och grejor. Men vi har inlämning på fredag. Visserligen frivillig, men när man väl förstår vad man gör så hjälper det ganska bra till duggor och tentamen.
Dessutom så samlar man på sig VG-poäng. Får man full pott på alla inlämningsuppgifter, så behöver man "bara" 8 VG-poäng på tentamen för att få ett D istället för ett E, 20 för att få ett C, 32 för att få B och 38 för ett A. Max antal VG-poäng på tentan är 50.. Jag är fullt nöjd med ett E, det motsvarar ju Godkänt och det är alltid mitt mål. Men det kommer inte hindra mig från att försöka nå ett D eller högre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback