Klockmani

Har fått lite dille på klockor tror jag. Var o köpte 2 nya igår. Dock e den ena lite för stor så lär tillbaka dit o be dem korta av länken lite. Klockan har blivit en accessoar, mer än bara en klocka. Det är lika lätt att byta klocka som att byta örhängen. Man kan lätt göra det roligt genom att bryta av med en klocka i en annan färg än resten av klädseln. Istället för att springa o köpa ny klänning i ett kan du matcha den gamla svarta med en färgglad klocka. Matcha sedan klockan med skorna och vips så får din gamla klänning en helt ny lyster. Me like.
En sån här fast i svart bär jag på min handled just nu. Det som e lila på bilden är rött på min. Superfin!
Den här måste jag tillbaka med och korta länken. Tycker det är en skithäftig färg. Somrig och fin!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

det lät ju roligt, jag sökte till skatteverket och hjälpa till med deklarationerna. visst otroligt viktigt jobb men man kollar ju alltid en extra gång så man skrivit rätt, svårt att svara på 100 "sifferkombinationer" på 10 minuter. emn jag får söka nästa år igen =)

2011-05-21 @ 20:18:22
URL: http://fruhogstadius.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Snygga!!

2011-05-25 @ 08:25:29
URL: http://fruhogstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback