Uppdatering

Jahapp, då är det återigen länge sedan sist.. Förra gången jag tänkte blogga gick det inte att logga in. Oh well. Har hämtat min underbara fina röda overall ♥
Vet inte om jag skrivit om det tidigare, men åkte ju som bekant Tjejvasan med min mamma. Det gick inte så jättebra för min del, skada foten o efter det en seriekrock där jag fick en rejäl smäll i ryggen. Så jag bröt i Hökberg. Men mamsen körde hela vägen till Mora. Är så otroligt stolt över henne! 04:38:53 blev hennes tid.
Jag har för egen del haltat runt här i snart en vecka. Precis börjat gå normalt, även om det tar på krafterna i foten lite. Blir att införskaffa någon typ av balansbräda sen för o träna upp ordentligt.
ABILICA BALANCE BOARD PRO
Kanske nånting i form av den här balance boarden från Team Sportia? Finns uppenbarligen massvis att välja och vraka bland. Just den här var visst en Ablicia Balance Board Pro med en hög svårighetsgrad.. Vem vet, kanske hittar nånting för att träna upp mina handleder också.
Den här helgen är väldigt speciell. Idag fyller min bror år. Hurra! Hurra! Hurra! 26 år blir han. Imorrn är det minnesdagen för min morfar. Det är då 6 år sedan han gick bort. Men det råkar även vara min lilla parvels födelsedag! Caesar blir hela två år! '
Min söta lilla Molle fyllde år i förra veckan så när mamma o pappa kom upp med honom fick han lyxig hundmat i present. Caesar ska få en tunnel av oss, men vi har svårt att hitta nån som vi tycker passar. ÖoB har en på hemsidan, och Rusta har också en på sin.. Men i butikerna ekar det tomt. Nåja, det ska nog lösa sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback