Tandläkaren

Usch usch usch! Tandläkarbesök idag. Ser verkligen inte fram emot det. Visserligen är min tandläkare supersnäll. I alla fall var hon det förra gången (vilket även är den enda gången jag besökt henne). Då skulle jag göra min andra lagning på tanden jag bet isönder i höstas.
Är helt enkelt INTE bekväm med att någon är inne i min mun och rotar runt. Vem är egentligen det? Det är väldigt länge sedan jag gjorde en vanlig undersökning, år sedan faktiskt. Nu är det dags att bita i det sura äpplet och masa sig dit. Eftersom det är så länge sedan så har jag bergis hål. Men man kan ju alltid hoppas på att allt är bra. Att laga tänder är inget jag vill göra. Inget någon vill göra skulle jag tro. Förutom möjligtvis den som skall laga tänderna.
Undrar om jag någonsin kommer komma över lusten att springa och gömma mig under sängen så fort ordet tandläkare nämns?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback