Kurser

Då var höstens kurser sökta. Introduktion till Mikroekonomi, Internationell ekonomi, Finansiella marknader och penningpolitik och Introduktion till Lean. Den sista är en distanskurs på Lule Tekniska. Det är nog den kursen jag är mest spänd på.

Jag har visat att jag klarar av distanskurser, även om jag är glad att jag inte läser ALLT på distans. Dessutom skall det bli väldigt intressant att se hur deras plattform ser ut, istället för Fronter och Connect som vi använder på Högskolan Dalarna.

Nu är det bara att vänta och se om jag blir antagen. Får jag inget sommarjobb kommer jag att plugga distans även i sommar, vem vet vart man hamnar d?


Nu väntar en lektion i statistik. I helgen blire kryssning! Rock on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback