En kvinnas bekymmer

Nu har jag köpt mig själv en elektrisk rakapparat. Har fått nog av att stå med den där rakhyveln och nöta gång efter gång. Det tar ju evigheter att bli klar!
Epilator eller vaxning kanske ni tänker då. Ja, man behöver ju inte göra det lika ofta. Men fy tusan va ont de gör! Det finns ett gammalt ordspråk vill man vara fin får man lida pin, men om det innefattar att rycka ut hårstråna så vill jag ta mig tusan inte vara fin! Fast klart, man vill ju inte gärna gå runt och se ut som en apa heller....
Har i alla fall suttit i säkert en halvtimme (minst) och kikat runt på olika ladyshaves som det kallas. Finns tokmånga att välja mellan, men tråkigt nog finns det sällan några recensioner. Blir väl ungefär som en kväll på krogen för en del, man kommer hem med grisen i säcken.
Grundig LS4940 Ladyshaver - Hemelektronik
Blev i alla fall en sån här, Grundig LS4940. Återstår att se om den är så bra som den verkar.
Only time will tell.

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Schysst sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-20 @ 13:55:19
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback