What a wonderful time we had

Åh vilken helg jag har haft! Är nog inte många som gjort det jag har gjort. Vem mer skulle få för sig att bada naken i en skogssjö där man inte kunde se en levande själ förutom flygfäna som svärmade runt oss. Vidare till Källslätten för att campa. Bli tjenis med kalvarna och lammen i hagen. Så tjenis att de t.o.m. följde efter oss hela vägen bort till grinden.

Grilla grillspett på en engångsgrill. Vakna till bräkandet av fåren och kornas bjällror på morgonen när de upptäckt var vi var någonstans. Vidare till sågmyra för att shoppa. Lager157, Bubbleroom Outlet, Scorett Outlett och den där lilla prydnadsbutiken precis bredvid Lager157. Tjohoo! Lunchbuffé på Sågmyras Herrgård. Där skulle jag minsann inte ha något emot att bo! Jäklar vilket fint hus! Tar Runn runt påvägen hem - är väl lika bra när man ändå är igång menar jag? Glass i Tronsjö och bad är tanken. Men det blir ju inte alltid som man planerat... Ja, Martin fick ju bada. Vi skulle hjälpa Stefan att slänga i någon stor jäkla järnklump med boj i vattnet. Jag fick sitta i båten så att den inte skulle välta omkull och följa deras slit från ett behagligt avstånd.

Igår röjde jag lite i förrådet. Sen spenderade vi ca 2 timmar på tennisbanan, vilket KÄNNS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback