Sängkammarbus

Har vatt runt och kollat på säng idag. STOR säng! Önskar jag kunde visa bilder, men de finns i martins mobil. Bred är den i alla fall, eller de. 180 långa centimetrar! Väldans roligt att kunna hoppa runt i en sån! Kan ju till och med ligga på tvären och sova, inte illa inte illa! Kommer krävas en del ommöblering senare, men fint kommer det bli! Har två stycken som vi funderar på. Som tur är så finns båda på samma ställe, och dessutom är det utförsäljning så det är 50% på allt :P Äre bra så äre bra!
Egentligen skulle vi väntat till hösten och bara börja kika runt lite redan nu för o veta va vi ville ha.. Men e ju inte som att vi själva får bestämma när det är reor eller utförsäljning. Det vore kanske nånting de! Tänk om kunderna fick bestämma när de skulle vara rea....då vore det väl säkert rea jämt! Då blir det som på Ur&Penn. De har fasen alltid rea.
Tanken är väl att vi ska sova på saken om vi ska köpa en ny säng nu, och i så fall vilken säng vi vill ha. Om vi kommer köpa är kanske dumt att säga, nog snarare vilken vi funderar på. Fast, jag har ju redan min favorit klart för mig. Hihi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback