Aj aj aj

I förrgår när  vi spelade tennis så fick jag lite ont i handleden efteråt. Egentligen så var det en underdrift, och egentligen så var det inte bara handleden. Har riktigt ont i hela jäkla underarmen! Börjar i handleden och går hela vägen ut mot armbågen, ungefär som när man råkar stöta i armbågen riktigt hårt i en dörrkarm - fast mycket värre.

Så fort jag försöker använda handen, eller ens greppa någonting så gör det svinont. Ska vänta på att klockan blir lite mer och sen ska jag ringa min privata sjukvårdsrådgivning (mamma). Har försökt att låta armen vila, smörja in den och använda stöd till den. Men om sanningen skall fram (och sanningen kommer alltid fram) så har jag nästan mer ont idag än igår. Hur ska en vänsterhänt person kunna låta bli att använda sin vänsterhand? Det går bara inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback