Träning

Nu e jag då hemma igen efter två händelserika veckor nere i skåne. Träffat släkt och vänner. Hann även med en tur till Bordershop så nu är barskåpet välfyllt :) hihi

Ska lägga upp  lite bilder från resan senare, men först ska jag gå och hoppa på Martin för att se om han vaknar... Vi ska ut och åka längdskidor idag. Första gången på säsongen och man lär ju prova så att skidorna funkar före tjejvasan om sju veckor eller hur?

Va iaf på Friskis och gymmade igår. Första träningen på säkert en månad, om man inte räknar med all packning jag släpat av och på tågen. Det kändes kan jag tala om, det kändes en hel del! Två km rodd och 10 min på cross trainer.. Inte godkänt. Verkligen inte godkänt. Har lite lätt träningsvärk idag.


Ont skall med ont fördrivas!




Kommentarer
Postat av: Isabelle Högstadius

crosstrainer gillar jag, jag hatar gym och träning över allt annat men så följde jag med Per ner en gång och stod i 40 minuter, ah vilken känsla vad lätt det var (till en början) och allt kändes oerhört lätt och smidigt, tills jag skulle gå upp dagen efter. Ska du åka tjejvasan? har jag missat det, eller är det planerat nu?? spännande med ett mål, jag önskar att jag skulle våga/komma iväg/ hitta någon tävling som passar mig..

lycka till och massor med kramar til dig

Puss Isabelle

2011-01-09 @ 15:08:08
URL: http://fruhogstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback