R.I.P. Aja

Sitter i skolan tillsammans med två klasskompisar, Nattis och Linnea. Försöker klura ut inlämningsuppgift 1 i statistiken. Men min hjärna är inte riktigt med.

Mamma ringde igår och berättade att Aja♥ gått bort. Vet inte om det är det som gör det. Vet bara att jag helst av allt hade stannat hemma i soffan idag med en stor skål av nånting onyttigt. Känns fortfarande helt otroligt. Tror inte nyheten vill sjunka in riktigt. Har iaf inte kunnat sova nå ordentligt inatt. Mest legat o snurrat o tänkt på Aja, på allt kul vi gjorde när jag var liten.

Som en gång när vi gick ner till Tivoliparken och matade ankorna. En anka bet mig nästan i fingret..

R.I.P. Aja, jag kommer sakna dig.

Kommentarer
Postat av: Isabelle

urash, vad jobbigt att folk/djur går bort. Tänker på dig.



hoppas allt är bra med dig annars och att ni klurade ut statistiken..



puss o kram

2011-01-26 @ 09:41:13
URL: http://fruhogstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback