Längdskidor

Tjejvasan närmar sig med stormsteg! Och äntligen har jag kommit igång med längdskidorna.

2,1 km med Martin i Gustavs i lördags.
4,4 km med Hinken i Mellsta igår.

Hinken har även hjälpt mig att valla skidorna så nu går det mycket bättre i spåret. Nästan för fort för att jag ska hinna med tom. Fick massa tips på hur jag ska förbättra min teknik så nu är det bara att öva öva öva.

Kondis, balans och lite styrka behövs. Ska försöka hinna med Friskis någon dag sen också. Men har final assignment som ska vara klart på söndag. Tenta på tisdag. Plugga och träna, träna och plugga. Nu vet nog alla vad jag har för mig den här veckan...


Pain lets us know we are alive

Kommentarer
Postat av: Isabelle

haha, det skulle se ut med mig på ett par skidor, hjag testade att åka för några år sedasn mend mamma i någon fin liten barnrunda där alla ramlade och så, men det gick nog bättre för de små än vad det gjorde för oss. Vi hade iallafall roligt åt alla små peppande skyltar med rävar och andra roliga djur där det stod typ nu är det bara 150 meter kvar till mål. Vi körde nog den där banan runt några varv, den var ju kanske på 500 meter.. haha men vintersporter är inte min grej riktigt.. hoppas det går bra för er iallafall jag håller tummarna här hemma!!



puss o kram I

2011-01-13 @ 13:06:55
URL: http://fruhogstadius.blogg.se/
Postat av: kerstin

vad duktig du är gumman kram

2011-01-14 @ 19:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback