Harry Potter

Ja jag vet, det kanske är lite nördigt. Men jag gillar i alla fall Harry Potter. Har alla filmerna och läst alla böckerna.
Har länge funderat på att köpa böckerna också. Önskade mig det i julklapp av Martin faktiskt. Har kikat runt lite på olika ställen där man kan köpa böckerna men förstår inte hur de tänker riktigt?
Harry Potter som inbundna böcker är skitsvårt att hitta, verkar bara vara vissa i serien som är det? Medans det finns en uppsjö av kartonnage.. Kartonnage ska vara sämre kvalité än inbundna böcker av vad jag förstått men ändå är de dyrare?
Kvalité brukar i regel vara nånting man får betala för, men i bokvärlden verkar det nästan vara tvärt om. Ju sämre kvalité, desto dyrare. Det rimmar dåligt i min värld. Väldigt dåligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback