Uppdatering

Va länge sen jag skrev nånting nu. Har vatt massor som hänt. Har varit på kryssning med grabbarna. Lördag-måndag. Helsingfors. Ganska kul faktiskt. Men lite väl dött på båten när vi skulle hem igen. Kan skriva lite mer om det i nästa inlägg. Tänkte försöka få med någon bild också.

I förrgår var vi ute o åkte i Bergebo, vilket inte va nå höjdare. Kan nog lugnt påstå att det inte var en av mina bästa stunder. Kan inte med ord beskriva hur glad jag är att Martin står ut med mig ♥

Igår var en annan tuff dag för mig. Dagen började med vaccinering. De som känner mig vet att jag är väldigt rädd för sprutor. Tror i och för sig inte att nån egentligen skulle vilja påstå att de tycker om sprutor, men jag får kalla kårar bara jag ser en spruta på tv:n. Kan säga att även såhär dagen efter så har jag fortfarande ont i armen. Efter sprutan följde en dugga i Statistik för ekonomer. Jämfört med vad jag gått igenom före duggan så kändes duggan i sig som en barnlek. Vi kan väl säga såhär, jag skulle bli väldigt förvånad ifall jag inte fick godkänt på den (för godkänt krävs alla rätt).

Just nu sitter jag i skolan. Dataövning i Statistik. Regnar ute. Nattis, jag och Linnea ska nog sätta oss ner efter lektion och börja jobba lite med inl. 2 i kursen. Sen blir det en välförtjänt helg. Med plugg inkluderat givetvis.

Friskis med Malin i eftermiddag. Imorrn blir det sittning med Harry Potter-tema. Just nu vill jag dock helst av allt krypa upp i soffan under en filt med en stor mugg varm choklad och läsa lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback