Jullov

Snart är det jullov! Wihoo! Det är nästan så man kan ta på ordet! Har årets sista föreläsning i eftermiddag, sen tar jag mitt pick och pack imorgon och reser ner till Kristianstad för lite julfirande. Ska bli skönt att få pusta ut i några dagar!
Igår var jag och hälsade på sommarjobbet med lite fika. Otroligt trevligt! Längtar tillbaka dit! Dratta omkull igår gjorde jag också, påväg hem från Friskis. Så har lite ont i knäet och i handleden.
För en liten stund sedan lämnade jag och Linnea in vårt arbete i Finansiella Marknader och Penningpolitik. Nu ska jag ta mig lite frukost och kanske baka lite mer julgodis?

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Åh god jul till dig Anna i efterskott!

hoppas du fått en mygig jul och att fortsättningen blir lika trevlig.

puss

2011-12-26 @ 12:58:50
URL: http://fruhogstadius.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Gott nytt år till dig Anna! hoppas du får ett toppenavslut på året och ett härligt 2012. puss och kram

2011-12-31 @ 09:53:09
URL: http://fruhogstadius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback