Helgens besök

Mamma och pappa åkte hem igår. De har varit hos oss sedan i torsdags. Full rulle som vanligt! Kändes lite tomt efter dem, men skönt att få sova i sängen igen! Nu dröjer det i och för sig inte alls länge tills jag åker ner och får träffa dem igen.

Tog med mamma på Friskis, ett stenhårt pass på gymmet körde vi. Vi hade Martins mormor och morfar hit på fika så att de fick träffa mamma och pappa. Vi var på Borlänge Simsällskaps Luciashow - en riktig upplevelse!
På söndagen fyllde pappa 50, och givetvis grattade vi honom på sängen med sång och present. Han och mamma fick sin present i somras när de hade gemensam fest (100-års fest) så av oss fick han en påse superchips bara. Mamma hade beställt en jättefin vindflöjel som vi fixade åt henne från Drakes konstsmide. Vi tog även med mamma och pappa på en hemlig utflykt - till Tomteland. Var inte alls som jag hade väntat mig! Kan tänka mig att det är skitkul när man är liten, men som vuxen kändes det lite snopet. Trodde att det skulle vara mer.. Vi rundade av pappas dag med att äta på Tzatziki.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback