Tenta

Var på en extra repetition inför omtentan på måndag. Fick då veta att 65% kuggade. Eller om det var 67%.... Ska låta det där vara osagt, blev lite osäker nu. Och av vad jag hört (rykten kan man aldrig lita helt på) så hade de som klarat sig legat på runt 60 poäng. 60poäng är gränsen för godkänt av totalt 100 poäng. Kan tillägga att jag hade 51 poäng.
Nu försöker jag mest tagga om inför måndagen. Men helst av allt vill jag bara gå och skriva den där förbaskade tentan och se ett stort G på den. Den dagen skall jag räcka ett långt finger till CSN som vägrar ge mig studiemedel pga att jag saknar 1 poäng när jag klarat allt utom just den här enda tentan.
En sak jag har nu som jag inte hade när jag skrev den förra gången är mer förberedelse. Hade inte satt små post-it-lappar i lagboken om vart lagarna fanns, visste inte ens att man fick göra det. Men det har jag nu. Så förhoppningsvis kommer det inte gå åt lika mycket tid till att leta efter den lagen jag vill åt.
Rock on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback