N0llning och sittning

Min n0llning är slut. I lördags blev jag etta (igen)! Bam bam bam
Martins n0llning pågår fortfarande. Nej, han är ingen n0lla, men han n0llar folk. Även om de strippade i lördags (rakade av sig skägget) så är deras n0llor fortfarande n0llor. På fredag blir de ettor, kanske. Det gäller ju givetvis enbart de av deras n0llor som följer med på N0llegasquen på KTH i Stockholm. De som inte följer med, kommer att förbli n0llor under hela sin studietid.

Nu till det viktiga. Vad ska man ha på sig på fredag? För självklart ska jag med på fredag! Inget party utan partypinglan!


Proffesorns bild från Introsittningen. Det är jag i svart klänning, med röda skor och med uppsatt hår.


Framsidan på min klänning. Svart-vita ränder med guldknappar.


Min håruppsättning.

Kan tillägga att det tog mig ungefär en timme att bli klar inför sittningen. Hair and make-up and all. Självklart kan jag inte vara sämre den här gången ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback