Uppdatering

Jag vet, jag vet! Jag har varit superdålig på att uppdatera! Det känns som att sakerna går i ett!

Just nu har jag ett PM i ekonomistyrning som ska va klart på onsdag, ett grupparbete i European Business som även det ska vara klart i nästa vecka. Har även seminarie på grupparbetet. Veckan efter har jag seminarie på PM:et i ekonomistyrning samt en tenta i European Business.

Har varit dunderförkyld mitt i allting. Envis som jag är så kunde jag ju inte stanna hemma o vila en hel dag ens. So shame on me! Seg är den också, känns som att man står still på ungefär samma ställe och trampar. Igår åkte långkallingarna fram!

Imorrn är det fredag. Förfest hos Lars och sen lyssna på Mimicry på S2. Blir en lugn och trevlig kväll skulle jag tro! Resten av helgen blir det att sitta och fila på mitt PM. Så man förhoppningsvis snart blir klar (yeah right)... På söndag ska vi visst på födelsedagslunch. Martins mormor fyllde år för ett par veckor sedan.

Nästa helg är det höstgasque. Hm, undrar just vad man ska ha på sig? Det kanske inte syns, men just nu tänker jag så det knakar.

Sista helgen i oktober, samma helg som jag har min tenta, så kommer mamma, pappa o Molle upp :D Yeeeey! Min lilla voffsing!

Tjolahoppsan tjolahejsan! Får fortsätta med uppdatering av mitt liv lite senare. Ska få se lite bilder nu från martins föräldrars Cypernresa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback